Web Sitesinin Faydaları Nelerdir? Alıcı Belirlemeye Yarar Geleneksel olarak demografik bilgilere göre kuruluşlmaktadır fakat internet ortamında müşterilerinizi tam olarak saptamak ciğerin Google Analitik platformunun şehir analizleri ciğerin sunmuş olduğu hizmetten yararlanabilirsiniz. Bu platforma web sitenizi yiyecek ederek alabileceğiniz bir Google Analitik Kodu evet da şehir takip kimliğini sitenize bindirmek yeterli olacaktır. Müşterilerinizin evetş, cinsiyet, öğreti, hasılat ve rağbet alanları kabil değsorunkenleri tespit edebilirsiniz. █▌ Belirlenen Müşterilerinizi Farklılaştırabilirsiniz Müşterileri değişiklaştırma, onların sorunletmeniz ciğerin farklı değerlere sahip olması ve farklı ihtiyaçlarının bulunmasından kaynaklanan bir zorunluluktur. En maliyetli olan müşterilerden doğmak suretiyle, bir sıralamada düşmek, çabaların en çok kazanım esenlayacağı kesime yöneltilmesine imkân esenlar. Böylecene müşterinin değerine ve ihtiyaçlarına odaklanacak pres davranışını web sitenizde tedariklemek güç olmayacaktır. █▌Müşterilerle Etkileşime Girebilirsiniz Web sitesinde tüketiciye gereksinimi olan ürün ve hizmetin esenlanması, kalite güvencesinin vitrin edilmesi ve ispat edilmesi ilk adımdır. Web sitelerinde satış sonrasındaki ihtimam, üzerinde durulması gereken en önemli konudur. En mürtefi etkinliği, amelî maliyette suni zorunluluğu bir şirket ciğerin kaçınılmazdır. İnternet Sitesinin Tarihsel Süreci Web şehir teriminin jüpiter merkezli son yıllarda yasevimliığı değişme hakikat inanılmaz boyutlara ulaştı. Tarihsel süreç olarak bakılmış olduğunda 1990’li senelerın “ne bulursam onu allıkırım” yaklaşımıyla geçtiğini görürüz. Yeryüzü ekonomisinin ön planda evetğu bu dönemlerde web sitelerinde nokta yer ürün ve hizmetlerin çeşitliliğindeki sınırlamalar, tüketici tercihlerinin anlayışsız plana atılmasına taban hazırlıyordu. Peşi sıra 2000’li seneler geldi, web sitelerindeki ürün ve ihtimam çeşitliliği artmaya temelladı. Bu noktada müşterilerin genel eğilimi “neyi alabilirsem onu küçümsemeım” biçiminde değsorunti. 2010’larda web sitelerindeki çağcıl anlamdaki gelişmelerle müşterek imdi “ne istersem onu allıkırım” devri temelladı. Bu yeni döneme gelinmesinde birkaç asıl radde önemli gösteriş oynadı: ▬ Ürün ve hizmetlerin çeşitliliği inanılmaz halde arttı ve müşterilerin tercih mümkünlıkları çoğaldı. ▬ Bili ve bildirişim teknolojilerini etkili kullanan müşteriler, bilgiye, rakibe ve muadil ürünlere çok basit erişebilir bir hale geldi. ▬ Teknolojik kuruluşlar, ürün ve hizmetlerin pazarlanmasından dağıtım kanalına dek iş proseslerini değsoruntirdi. Müşterilere çok farklı kanallardan erişim olabilir evet. Türkiye’de Web Sitesi Teknolojisinin Vürutimi Bilimsel anlamdaki website çallıkışmalarının Türkiye’deki düni 2000 seneı adım atarına dayanıyor. Türkiye’de yapılan ilk araştırmalarda şirket yöneticilerinin web sitesi teknolojisini tanıma yüzdeleri %5’in şeşnda idi. Yalnız kovuşturulma eden yıllarda internet şehir çallıkışmaları çabucak ve artarak devam etti. Bu konuda şirketler gerek kendi bünyelerinde, gerekse bu konuda ihtimam veren danışmanlar ve birNC (www.birnc.com.tr) kabil ajanslar vasıtası ile çeşitli çallıkışmalar yürüttüler ve yürütmeye devam etmekteler. Bir markayı temsil eden web sitesi sadece üretilmiş ihtimam, ürün ve fikirlerin üreticiden tüketiciye şık ve çağcıl bir şekilde gösterilmesi değildir. Web siteleri, üretim öncesinden başlamış olan bütün faaliyetlerin satış öncesi, satış ve satış sonrası yürütmek üzere üç ayrı aşamada birbirini mütemmim çabaların da tanılamatıldığı bir etiket evetğu yadsınamaz. Burada önemli bir laf henüz var, o da şu: Web tasarım ve nominalm çallıkışmalarını mukannen bir ölçüm sistemi şeşnda yürütmek ve bu çallıkışmalarda yapılan envestismanın şirketin doğrudan hedeflerini ne ölçüde desteklediğini gözlemlemektir. Yalnızca web tasarım adı şeşnda temellayıp şirketin gerçek finansal hedefleri doğrultusunda yürütülmeyen birkötü projenin devran süresince üst el tarafından durdurulduğunu ve bu projelerin muvaffakiyetsiz olduklarını gördük. Bunun internet projesi evet da sair bir x projesi olmasının önemi nanay. Önemli olan süksesızlıktır. Şirket üst yönetiminin her projede temelli cepheınızda olması çok önemlidir. Bunun esenlanabilmesi de web sitesi projelerinin yönetimin koyduğu ve benimsediği kurumsal iş hedeflerini doğrudan beslemesine bandajlı. Doğrusu sadece jüpiter memnuniyeti hedefli web sayfası çallıkışmaları, böylece matlup hatimeları vermemektedir.